Wieiee

såå  skönt snart e jag klar!!!  Nu är de bara idag, lör å söndag :p sen blir de vara helger!!!   Lite tråkigt barar med helger :/ men ändå skönt!!
blev jävlig nöjd när jag fick mitt löne spec ;) hihi
Ska börja dansa balett igen nu första september :D tänker fortsätta med de om de var lika kul som jag minns att de var under gymansiet :p
igår var en tjej som gick i min parallelklass  (under gymansiet)  in å handla av mig, betättade då att jag skulle börja med ballet då sa hon att hon funderat på att börja med Jazz:p  då blir de nästan som gymnasiet ;)  vet att en till tjej som gick i  min klass dansar jazz på dansmagastinet. :D  så  fan ska bli kul!!!

1 september  börja baletten!!!!!!  wiiiiiie *längtar*

under veckan har jag tränat två gånger :(  (känner mig lite äcklig nu) :p men ska nog cykla imorrn t jobbet :D (om jag turen på min sida)

Grattis Frida på din 21 årsdag ååå grattis till min själv  som har bara har ett år kvar på min prövotid :D:D

ska ut å gå med Mikks snart =)  sen jobba längtar REDAN tills 19.15 ikväll :D!!!!!!!!!

ååå igår var min första motorcykel tur på gud vet hur länge! :D  de var från baksidan till parkeringen ;) hahhaa   int såå långt men fick åka iaf ;)  så jag var nöjd, hojjen är  en 09 modell (mer än de vet jag int) heheh  jag måste ha varit väldigt snygg där bak ;) hahha 

är ändå väldigt rädd att åka för känns  såå okontrollerat att bara sitta där å inte kunna göra nå om man skulle ramala  av :s men var ändå kul :D


ska ut nu å gå!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0