Fan hur tiden går

Öhmm idag tänkter jag hinna läsa ut de sista ur boken.. KYSS MIG!! klart som fan att hela dagen har typ redan gått. Åt lunch (gårdagens middag) tacos ;) vilket blir till middag idag oxå :p heheh e åt iaf lunch vid 12 och innan de har jag duschar och suttit och pratat på msn med två st som jag int prata med på nått år =)   efter lunchen gick jag  och tog bort alla snö från Golfe och is, sen en promenad. Stötte på en som oxå brukar jobba på hockeyn stod och snacka säkert i  15 min lr nå.  heheh
Gick hem sen och ringde Olga :p vi pratade typ 1 timme:p  och nu kl 15 så lyckas jag komma igång med boken. Mne lyckas int läsa hela tiden, lyckasdes klart som att soman till lite.. *BLÄÄÄ*   nu ska jag jobbaom Irland, jobbigt att läsa blir oftas såå trött. Boken e väldigt rolig. Sen käka  och sen Cheerleadningträning :D ska bli superkul!! ;) Får fan int glömma cdspelaren!!!!

Helt sjuk fint ute ju,   vill ha sommar NU!  Älskar vintern men  de är ju int så kul när de blir mörk ute :/  nu e de typ ljust än =)



Visst är de vackert? Men blir lite små sugen på glass och grädde när jag ser snön :p hahhha

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

det ar soligt och fint vader, fast ganska kallt. holland ligger ju inte sa langt bort haha. ska lagga upp bilder sen nar jag kommer hem, hihi. allt bra med dig? :D

2009-02-24 @ 17:24:07
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Gabriella

smart, jag tycker oxå man borde ha en smaldag då man får vräka i sej grönsaker & frukt! hejja lina:D åh, tack vad fint du skrev till mej tidigare!! =) haha, jag visade björn gustavsson sms:et för marcus, han skrattade gott haha! p.s. jag tycker m klär riktigt bra i mina håraccesoarer! hehe :P d.s.

2009-02-25 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0