Glad alla hjärtans dag :D

Blää gick aldrig på passet i morse tog fel på tiden, tänkte att passet börja 10 (och bussen skulle vara i stan kl 10)  så ville ju int komma sent till paset.
Kollade på kl 10.20 då kom ja på jaaa just ja passet börja ju 10.15 alltså skulle ja ha hunnit :P hahha
fundera på att köra lite övningar hemma ist =)

Var de någon som hade otur igår?? För de hade int jag :p jag var snarare lycklig hela kvällen :D

Jag tror då int på otur fredagen den 13 längre :p jag fick int någon böter körde bra (bil) var med två underbara kompisar. =) bätter kväll kunde vi int haft :p
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du se på melodifestivalen ikväll? :D



Kram

/LM

2009-02-14 @ 15:47:26
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0