Jaaaa snart torsdag :D

Jaaaa snart e denna vecka slut :D längtar tills helgen ;) och tills vecka 10 då vi har träningsläger :D:D 
Idag så hade vi gramatik, gick okej. Fan såå svårt de är! sen åt vi några från klassen lunch på skolan =) så gick ja till dagobert för att träffa en kompis som skulle äta, men de blev tasty ist.  sen gjorde vi lite ärenden =) mötte upp två av hennes kompisar fikade och pratade om våran första fylla, hur vi kände varndra och andra små synder som vi gjort ;) hihi  sen kom hennes mamma och hämta oss, kom hem där stod  den nya tv i vardagsrummet :D:D hihi  fan vilken skillade, har snart läst ut boken =) ska läsa dom sista sidorna imorrn. Sen har vi redovisning om Irland :D helt sjuk fult med mig när jag bara prata eng som svara på en fråga som lärana fråga går de helt bra att svara men så fort ja ska läsa låter de som ja typ spruningt 1000000 mil på 10 min :P hahhha
glömer bort att andas ;)
 Jaaaaaaaaaa imorrn ska lule spöa skelleftå ;)  hihi  ska gå hem med en kompis efter skolan :D  sen ska vi åka till hockeyn, och sen blir de middag hos storspovens päron :p
hihi mina naglar e samma färg som handduken ;) men visst passar oxå lila med grönT ;)

¨ska sova nu =)  pusss 


Kommentarer
Postat av: andreas

tågresan gick utmärkt! :)

2009-02-26 @ 00:47:01
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Angelica

snyggt

2009-02-26 @ 12:02:31
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: fancy

fina naglar:)

2009-02-28 @ 01:10:33
URL: http://faancypaants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0