J*vla väder

Okej jag älskar snön, men int  när de blåser samtidigt!!!  Går f*n int att gå. Kom lite sent till skolan, var på dålig humör när jag gick de.  När jag gick över isen så är de int så långt kvra till skolan=) då kom Ola (på mobilen ;) tyvärr int IRL)  han låt Feelgood hahha blev på bätter humör då :D man bli såå glad av den låten och så tänkte jag på i sommars när jag såg han =)

Gick till Gina hittade två plagg =) men vet int om ja ska behålla dom + två fina hårklämor :p

Kom till gymmet baki 15  for vid 16 så blev int nå länge =( (var int såå sugen på att gå hem)  åkte hem med ♥bubben♥
På gymet höll jag på att få ett nervsamanbrott..  När jag kom slog jag på radion då  kom Kevins låt oh så släcket jag och tände ljus och andades lugnt =) blev på bätter humör :D

En av sakerna som gjorde mig assur var att jag och Gabbe skulle ses imorrn (efter jag slutat jobbet kl 13 typ) så ringer en på jobbet och säger att jag ska jobba 19.15 *^**^^*****^^¨¨````^**^^  SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ där blev den dagen förstörd, tänkte oxå köpa ett par nya vinter skor, för mina är trasiga (hatar att köpa skor)!!

Hoppas att ni haft en 100 gånger roligare

Puss♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Nä,min dag var inte bättre... Ha ha ha.. har ont i halsen och trött och på dålig humör.. kram

2009-02-05 @ 17:10:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0