SUSANNE :D

Wiieieiee dag hann vi äntligen att träffas :D:D   fans åå kul de var :D fick ett lila fint nagellack av henne  :D ♥tack gullis♥ ska ta på de imorrn :D hihi så jag bjöde henne på lunch (min present till henne från mig) för vårna vänskap och alla ♥ -dag present.
Till bubben lagade jag middag (för igår) och hade en gammal lujsslinga med hjärtan som jag tände och köpt cholkadhjärtan på Pentik (tror affären heter så). och stoppat på hans tallrik och runt om =) ska lägga upp bilderna sen =)

Köpte oxå ungshandskar (lr vad de heter)  som man hart när man tar ut saker ur ungen :p å nagellackremover  (miljöväntligt sådant oxå :D)

Hoppas ni haft en superbra kväll :D


pussssssss

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack själv gullet.. :) Det var super roligt igår... kram...

2009-02-14 @ 11:25:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0