30-31 Dec GOTT NYTT ÅR :D

Gott nytt år:p

30 dec var det stan med parygrodan,träna a2,   lyckades få tid för att fixa mina nagla nu på lördag (längtra)  och sedan hockey :D

31 dec var på nyårsaerobic  de var roligt :D for hem tänkte ge påsar till röda korset men de var stängt :p har kommit på vad jag ska göra på min födelsdag :D  fan jobbigt att fylla år såååå tidigt:/   efter mkt tjorv pga strömavbrott så lyckades de ändå bli byn,me åt middag med mina päron å två av deras kompisar =)  fick en katt som man ska ha på dörrkarm :D helt sjukt söt missekisse!!

Lite bilder från hockeyn och nyår :D



Hockeyn



Matchprogramen            Mysiga vantarna             Rebecca tyckte ja påminde om en flygvärdina i frisyren;) 
 
Rebecca och jag höll flaggan :D








Fan de var mkt folk på hockeyn :D  åå Lule vann *wiiieeeee*

NYÅR :D



Lyckades få lite guldglitter i håret innan flaskan gick sönder ;) hahaha






Ska dra nu å vara med alex :D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0