4-7 Jan

Oj oj nu var de ett tag sedan ;)

Ja i söndag hade vi träning i hälsans hus :D (är less på den gamla lokalen vi e i) :/     har aldrig varit med på någon dans träning med de nya laget (lr hann ju lite då vi hade träningsläger, men de var knappt en timme) men jag tycker själv att de gick bra :D  å så frågade ja en tränare, de tyckte hon oxå ;) :D:D hihi   såg victoria showen fan sååå snygga underkläder de finns alltså!!!  Och modellenas kroppar e ju assnygga!!! Skulle vara j-vligt stolt över mig själv om ja lyckas bli en sådan modell.  ;)  

Åååå i månadags gick först ja å Mats på stan (fick mina skor) fan såå sköna gortex skor är att gå i) annars då man prövar tycker ja att man måste gå in i dom.Men  tycker att dom kändes bra direkt :D  gick sen på cubus hittade en top lr vad de heter ;) hihi Kl 12  träffade jag Ester har int träffat henne nå sedan i sommras :D var jättekul att gå på stan med henne, hittade en väska (på rea) och ett förkläd som ja ska ha nästa jul (på rea)  ;)
Jag, Linn, Sandra, Johan och Ante var ute å åt på tai tai.de var gott sen gick på en fest :D de var riktigt kul där, Sandra och Johan hade förköp på grace så dom gick dit innan 23 (och ja hängde med) hihi ville int stå i kö. KYSS MIG!!  Näör ja kom dit var de ändå aslång kö så gick in på invit pratade med en som jobba där. Ringde Mats sen och for hem. Tänker int betala 150 kr för några timmar.  Hade faktiskt sett fram emot att gå på grace :) har faktsikt roliga minnen därifårn :D:D 
 

Igår då hälsade på farmor  (kom med tårtan som var kvar, den var god ännu) så hon fick smaka lite :D   hon blev glad och hon verkade pigg :D  gav sen resten till dom som jobbade (dom är jättetrevliga där)  ides int ta hem tårtan kommer bara själv äta upp den då. Och de vill ja int;) en grej har ja faktsikt kommit fram till att tårta e väldigt mäktigt (bli mätt på de).
skulle ha haft cheerträning, mne icke de=( fick int upp dörren =( så vi for hem., Köde hem Rebccorna (2st) och Linn å Elise. När ja for från Linn  så börja den dära olje lapan lysa å låta.
 Mats tror de läker olja. Men lyckades  köra hem en de sisat Rebecca oxå ;) for sen å träna gym :p hihiih

Lägger upp bilderna senare idag :D ska fixa mina naglar nu :D:D

puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0