8 Jan i sthlm med mina gullisar:D

Flyget gick superbra:D lyckad sova;)  satt mellan en äldre dam och en kille (han var nog millitär)  han hade en sådan väska som millitärer bruka ha :p å väldigt hjälpsam :D  han tog ner mitt handbagage och sa om ja ville stoppa upp min jacka lr nå så kunde han göra de=)=)
Åkte expresståg, där framme på centralen kom Paola å Tobbe å mötte mig :D:D:D   vi for hem och lämnade min väska, bytt om lite och for skärholmen och Paola matatde sin mammas missar, medans ja å tobbe gick i klädbutiker. Hittade en som hade ASMKT lila kläder å billigt oxå :D ska gå dit imorrn ;)
For till heron city och åt på amazona fick min köttbit som jag velat ha länge. Bästa av allt de gick jättesnabbt när vi fick maten :D ett STORT PLUS!!!  å trevlig personal :D
Sen gick vi på willys hittade lila diskhandukar ;) (gissa 3 gånger vem som köpte dom ?)  hihi där köpte vi lite godis å annat och såg  Madagaska 2 *såååååå bra den var*  efter de hade ja å tobbe lite ont runt hjärtat  (säker för vi åt popcorn å godis å annan fettig mat) ihihih  åkte fel buss så gick en bit sen tog t-banan hem :D  ska se nu när Toppzen ska färga Palles hår ;) hihihi

Imorrn blir de BODY SHOP :D och annat kul :D  åå Leoooo :P   

p.s imorrn och resten av helgen hinner ja nog int att skriva d.s men när ja kommer hem blir de bilder :D   wiieieee

pusss på er <3  *miss u bubben*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0