8 Jan

wieiieiee  i dag åker jag :D vad kul de ska bli att fara bort :D   nu är de bara 6 timmar tills jag får träffa PAOLA !!!   Ska fråga henne om vi kan gå på body shop :p tänkte köpa lite mineralsmink ;)  (gillar dom) ;)
hur som helst så är jag på bätter humör.  Håller på att träna lite hemma =) kommer int att få träna på några dagra nu så måste ju göra de nu ;)  hihi är nästan helt nöjd med min mage nu=)=)

Ååå snart får jag träffa LilleLeo :D:D 

Kankse int skriver nåt nu då ja e borta.  Men int säkert!! 
btw vad tyckte ni om mina fynd allt på rea :D e helt nöjd :D

Igår fick jag en jätterolig komplimang :D hon som jag gjorde naglarna hos hon sa at jag har jättesnyga naglar som modellernas :D hur kul var int de att höra?? ;)  (hon hade en affich så visade hon) och de stämde :D (har alltid haft mer lr mindre komplex över mina naglar för dom e så stora) men int längre ;)


Pusss på er hoppas ni har de superbra :D

Kommentarer
Postat av: KelocC

Haha ;D det är min lillebror..

De blev 4 filmer, tittai bloggen så ser du vilka de va ;D

2009-01-08 @ 13:42:54
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Du, snygga naglar å finfina fynd du gjorde på stan! Nice:D åh, tack för dina fina ord, det värmer!! =)ha så trevligt i huvudstaden nu! =) kramar

2009-01-08 @ 14:09:24
Postat av: susanne

ha det så bra i storstan... Dina naglar e super snygga.. kram

2009-01-08 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0