Goo kväll :D

När bubben kom hem så for vi till kvantum efter ett tag och skulle köpa mat =) när vi står där så backar en kvinna på oss, vi var typ i "dödvinkeln" för henne, hon måste ju bara ha kollar i speglarna när hon backade. Vilket var lite dumt :p man lär sig nå nytt varige dag =)  hehe
Blev ingen träning ikväll =) har gjort listerna. Är fortfarande sur på min jävla mobil!!  Tant på jobbet sa " du kanske int ska gå efter färgen" (berättade vad som hade hänt) hahha men vill ju ha min lila snygga mobil :D 

Ska väl träna i morrn (ska gå på ett pass) =) 

mina fynd som jag hittade på stan när jag var med Sandra  :D


Puss hejj



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jo visst är det KK alltid :)

Hoppas ni inte fick några större skador av den där bilen?

2009-01-29 @ 21:05:52
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det kan nog vara sant... typ drar handen genom håret ofta..



kanske blir bättre om jag bara låter håret va =)



Söt mössa =)

2009-01-30 @ 08:07:28
URL: http://jennief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0