Gooo morgon :D

Kl är 07.05 har väl int sovit så bra inatt, dom två tidigare nättrena har jag svettats. Men i natt frös jag ist :s bläää

Idag tänkte ja komma till skolan i tid iaf (och int som förra ons komma kl 13) när vi börja kl 11 :D haha  (man kan ju int alltid vara bäst) ;) hihihahhaahoo ;)

Ska tvätta lite kläder nu oxå, så jag hinner häng upp dom innan skolan :D

Hmmm är de någon som vet hur man tar bortkomandona på datorn eller vad de då kan heta? (typ genvägar, för när ja skriver blir min text asstor, askonstig) och så brukar jag lyckas öppna en ny flik hela tiden :(






Kommentarer
Postat av: susanne

Snyggo.. Ha ha ha... JO,jag mår mkt mkt bättre.. Ska äta nått litet strax och se hur det går... :) kram

2009-01-28 @ 11:10:19
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Matilda

HEhe jo har börjat tänkta detsamma nu eftersom jag går natur första året. Man behöver ju inte vara bäst på allt :)

Rätt så svårt att plugga när man är sjuk också då man verkligen inte kan koncentrera sig..



Vad pluggar du till då? :)

2009-01-28 @ 11:22:23
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0