Hockeyn :(

Jag ska fan sluta skriva att jag hoppas att dom vinner för de är då dom förlorar :*(
Att jobba idag gick fan bra :D nu har vi fått pröva nya modeller på skjorta ska ta en S i kvinno storlek :D de satt asbra ;)  trodde int de först. Men vill ju int att de ska vara alldeles för tajt:p 
fick sluta tidgare for hem, dumpade matlådan och bilen sprang till bussen=) 
Lule förlora med 0-2 =( BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
stannade hela matchen, fick sjus av Moas kompis  hem :D  helt snällt av han :D (Moa var oxå med) hihi  (han dumpade av me & Sofia utanför mig. Vi var lite på nätet och sen kollade på Wallander och pratade. helt mysigt =)

Idag fyller hon år :D 16 *GRATTIS*   

WIIEIIEIE har träning om 9 timmar :D måste nog gå å lägga mig nu =)  

Åååååå fick en komplimang idag ;) att jag bara blir snyggare och snyggare  för varige gång :D:D  HUR KUL VAR INT DE ATT FÅ HÖRA ;)???   

Natti natti =) puss puss


Bilden är från sthlm me Palle å toppzen då vi fikade samma dag som vi skiljdes.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jo fan de funkar.. Men nu e jag less.. Har varit här i en vecka i dag.. suuuck.. Men på Torsdag då får jag åka hem :)

2009-01-18 @ 13:39:59
URL: http://joannna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha,jag vet.... hi hi hi,. kram

2009-01-18 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0