Home

Nu är jag hemma igen från jobbet =) de gick bra, lagomt med folk, var väl någon tråkig stund. Men int många =)  jag och D fikade tillsammans :D alltid lika kul =)
Under fikan börja vi prata rynkor =) han sa till mig "skratta," så gjorde jag de. Han sa ja "du har lite vid ögonen" (fick ångest) :'(  dumma D!!!!   ;)  blev sen lite osäker så när jag slutat gick jag till informationsdisken och prata med han, och fråga "syns de verkligen?" :S  vill se fräch och ung ut. :)  men han sa att han skoja;) hihi  förstod att han skoja, men va fan fick ändå lite ångest ;)
Man kan ju int alltid vara perfekt •♥

hahha såg att vi hade fått in rulator och käpp och en pall som man har när man duschar (för gammlingar) och vi har en som är 60 nå, gissar på att han kommer att bli retat nu ;) hahahha  

Nu ska jag käka nå =)



Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jaa verkligen när man är rädd:P men de skrämmde ju livet på oss hahaha så jävla taskiga var de mot osss...



hhehe

Ja filmen va bra men den var så jävla läskig.. jag rekomenderar den till dig :) kram //Emmimw

2009-01-31 @ 17:41:44
Postat av: emilia

hahaha jaa verkligen när man är rädd:P men de skrämmde ju livet på oss hahaha så jävla taskiga var de mot osss...



hhehe

Ja filmen va bra men den var så jävla läskig.. jag rekomenderar den till dig :) kram //Emmimw

2009-01-31 @ 17:42:03
URL: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: Leia

Jaså, då måste jag nog också se henne.

Det vore det värt. :D

Jag är tyvärr arbetslös. Och du?

2009-01-31 @ 22:12:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: tack så mkt! :) jadu det händer lite alltmöjligt :) själv? =)

2009-01-31 @ 22:43:07
URL: http://sanwaforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0