Mitt första lila inlägg

De här är de första inlägg med min nya dator :D  hihi  ska lägga upp en bild på den snart :D

For förbi farfars grav, sen till kyrkan, gick där utanför hörde lite musik, sen börja klockan slå, och slå och slå. Såg kistan i bilen, börja gråta då. Stod som innan man går in i kyrkan, där mötte jag twinsen. Dom sa att våran kompis stod inne i kyrkan, börja gråta ännu mer när jag såg henne. Ställde mig i kö gav henne en kram, fick träffa hennes kille för första gången=) gick sen till hennes mamma och gav henne en kram hon sa (och min kompis sa de oxå) tack för att du kom. De värmde, fan såå jobbigt de var att se hennes mamma ledsen :'(   tänk att personen är verkligen borta (pappan). tycker de är hemskt!
Tänk sååå mkt folk man träffar under sin livstid, många snäll, trevliga och väldigt många falska personer, folk som vänder kappan efter vinden.

Lagade middag blev gott :D    ska lägga upp bilder snart :D  puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0