Torsdag (min lilla städning)

Har ångrat mig om Telia 25 sitter nu i telefon kö för att kolla ifall jag kan få ångra mig =)

Har städat min sminklåda så här såg den ut innan :p







Och så här snyggt blev de efter åt :D









Visst blev de snyggt? =)





Igår fixade jag handdukarna oxå kolla såå fint :D



Ni vet nog redan att jag älskar Britney Spears  =) här är min lilla samling med hennes parfymer :D har faktiskt gjort så en eller om de var två  från mitt jobb köpt henne parfymer :D för dom gillat när jag haft mina :D tror de var den rosa;) 





Alltså min mobil är ju trögare än trögast!!!!! Fan skulle kunna slänga den i väggen (skulle bli telefon lös och har nyligen köpt en ny handfree)  så känns lite dumt då. Satt i telefon kö till The Phonhuose hade väl gå typ 6-7 minuter och dom sa i början att jag kan få sitta i 7-8 min. Satan sååå sur jag blev när den bara stängde av sig!!  Jävla skräp mobil!! Älskar färgen på den,  men fan då den gör så så är de nästan att jag bara vill köpa en ny.  Allt har käns så bra så förstör den lilla skit saken hela dagen*morrr*

Har gått rätt mkt i dag =) riktigt skönt måste jag erkänna =) nä jag gick hem mötte jag en kompsi brosa och hans tjej och deras barn, kul med lite sällskap :D

Ska kanske träna i kväll igen :D känner mig helt pepp på att börja bli snyggare :D ååå bästa av allt är att jag hinner vara med på träningen på söndag :D den börja kl 09.00-11.00 och jag börja jobbet kl 12 :D fan såååå kul :D var lite ledsen för att jag int skulle hinna komma till
träningen och nu hinner jag de :D
wiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ska laga middag nu =)

puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0