KLÄDER :D:D:D:D

Har tränat lite gym i dag :p typ en timme. hade med min träningsdagbok :D  efter de for ja hem duscha. Sen for vi å köpte (jag å bubben)  skråvmål från korvgubben. Gottit gott :p är sugen på godis lr int sååå jättemkt men rätt så =)  känns som de var en evighet sen sist =(  hihiih 
ska se Lets dance ikväll :Dbläääääääääääääääääääääääääää ska jobba imorrn. Men de enda positiva e att de e hockey imorrn :DD::D wieieihooooooooooooooooo :D  bara å hålla tummarna att lulevinner ;) 



Kolla vad mysigt, hade tre sötnosar i fotändan ;) (inte helt fel att vakna upp men missarna där) förra lördagen=)

Den här tröjan var asmysig:D

En mer seriös tröja ;) (höst upp i vänstra hörnet) den genomskinliga ska ja ha när ja tränar:D dom andra två till vardagen=)

Svarat linnet tlll pary:p toppen annars å tröjorna kan ja ha annars :p hihi

Den blåa ska jag ha när jag tränat :D  och de andra till sommaren (hoppas på en varm å fin sommar) :D

De lila är mitt nya favo träningslinne :D

Koftan ser jag helt seriös ut i ;) väldigt skön :D  *love it*

Blå randiga tröjan har jag på mig nu :D asskön ;)

Kolla såå sött tryck den vinröda tröjan har.

Hade träningsbyxorna idag =) dom satt bra på mig :p

Hahah dom svarta byxorna högst upp e träningsbyxor för gravida. Hahha ;) (har till framtida behov) :D


Svarta linnet känndes som början av 2000 ;)hihi

*Tack för alla fina kläder*

Här är lite som ja köpte själv :D

Brittans parfym älskar den :D får tillbaka fina minnen från 2005 ;) dom lila kökshandukarna är från willys och kappan är från podium ska ha den till våren :D

Jeansen är från gulblå (dom ser likadan ut fram å bak) bara färgen skiljer dom.



Kanske syns att jag gillar body shop ;) hahha

Hoppas ni gillar bilder ;) skriv gärna någon komentra till dig när ni kikar in på min sida =)

pusss pusss



Kommentarer
Postat av: JOANNA

det har vi gemensamt, älska body shop!:)

2009-01-17 @ 01:36:57
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Joanna

jättefina kläder.. och du vet att jag kikar in hela tiden :P

2009-01-17 @ 03:25:15
URL: http://joannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0