Britney :D

LÄTT att de var de  bästa jag sett, önska vara att vi suttit lite längre fram, hon såg så liten ut där vi satt :(  men fatta jag har sett henne?? :D:D
helt sjukt coolt :D

 Blää appropå ingenting så har jag klippt av mig  mina naglar, nån börja fransa upp sig å några gick av så blev less ;) hehhe

köpte en t-tröja å ett par hottisar där de står Britney Spears på å på baksidan på högra skinkan If You seek Amy hehhe
love dom :D

På vägen hem på planet såg jag Kevin Borg tog två fina bilder på killen (riktigt snygg var han) ;)   Nicklas Strösted, å Mojje (söt var han) hehe
men dom två sista vågade jag int ta ett kort på (ånga min lite nu ) :S men gjort e gjort ;p letade oxå efter Ola men han såg jag aldrig till :(  blää  på kvällen var jag ute å jogga/gick.  (kom hem på tisdagen den 14)
i går var vi i mina pärons stuga  firdad pappa, sen for vi till farmor, sen till stan bytte om, for till stan till hans päron å käka å leket med hans syster lillpojk :D  riktigt söt unge!!  Men skulle inte vilja ha några barn själv (som jag känner nu) hehe 

Idag har  jag hängt tvätt å tävttat, sprungit med hans syster i en halv timme (konstant) annars när ja ha varit själv så bruka ja börja gå när jag blir trött men hon höll i gång mig i en halv time (insåg att min konstion suger) men de var riktigt skönt :D ställde mig i duschen efter jag legat på golvet halv avslagen ;) hehhe   pilade fötterna å kroppen (skönt) :D

 bilder kommer sen :p ska ge dom till Palle nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0