IMORRON ÄR DEN STORA DAGEN!!

♥AAAAAAAAAAAAAAAAAAA kan int tro de imorrn ska jag se britney :D:D hur coolt är int de??? :D:D   fuck börja jobbet på 9 timmar :/ har int packar klart än, å måste få sova å aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  ;)  hihi

igår på födelsdags dagen för mina kompisar , helt underbart roligt!! :D  älskar folk som har lika kass hurmor som mig ;D
åå är såå storlt över mig själv :D har hållit mig från godis sen i onsdags :D  var väl int så sugen då heller men fick mens å då känns de rätt ok å käka godis :D

Åååå en tjej på jobbet ska gifta sifg snart :p å hon blev kidnappad idag : D helt sött!!  :D:D  hon var sååå söt!

igår när ja kom hem från Linn efter tolv dammtorka jag, imorse körde jag toan, när ja kom hem gick ja ut med grovsporona å dammsög å skura, bytte rent i sängen :D

Cylkade oxå till jobbet imorse  :D  ååå såå skönt de var!! Men imorrn ska jag ta bilen. Ska dels ta hem mina äckliga arbets kläder å tvätta dom.

vet int vad jag ha på mig på konsteret.. HJÄLP!!  Förslag?? de står mellan en kläning, jeans, nå snyggt linne, typ.

Fast kanske  ska låta vädret avgöra ;) hehe

ska packa nu see ya ha de super :D♥

Kommentarer
Postat av: angelica

har du bra platser då?

2009-07-12 @ 14:11:13
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0