Jaaaaaaaaaaaaaaaa

Gissa tre gånger vem som fick ett mess från ONOFF?????? :D:D:D  JOOOOOOOOOOO JAG!!!!!!!!!!!!!!

Där stod de att ja kunde hämta ut paketet på OKQ8 :D  helt sjuk ju kollade bara snabbt på mobilen  vad klockan var så såg ja att ja fick ett mess :D  kl var då  08.52  klev upp direk slängde på mig kläderna, kolla på i speleln så ja int såg ut som 7 svåra år. Cykla och häma ut den :D  alltså vilken skilland de är på kamera och kamera. hehhe

nu ska jag käka sen cykla till jobbet, vara där från 12-19 cykla till gymmet (om ja int e allt för hungig) träna, cykla hem :D   käka  duscha, lära mig hur min nya lover funka :D:D  bye bye från gamsate ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej på dej:) tack, tack, tack!! vad kul, det värmer å höra!=) hihi. och vad gulligt av dej att du skrev ett litet inlägg om mej, pastis=) mackan hälsar tillbaka=) kramar

2009-07-09 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0