Runt sjön :D

Idag när jag  steg upp så  tänkte jag  cykla till jobbet såg att de blåste tänkte "nej fan kommer aldrig att hinna i tid :( " så tog golfe :D
pratade med en tjej som cyklade på jobbet och hon sa att de tog mkt längre än vanligt :s " tur att jag inte cykla;) hahha  äckligt varmt inne i butiken :s  blääää fast inte lika farligt som de var i juni ;) hehe tur de.
Ska jobba fram till torsdag :p  skulle igentligen vart ledig på tisdag men beöhver lite extra pengar om jag ska  göra de  jag vill göra :D
idag skulle ja ha följt två kompisar på en fest men var för trött å osocial för de, sprang runt sjön, stötte på en gammal klasskompis som blev  mamma igen i feb :D jättesöt pojke!
sen när jag var vid malmudds bron stötte jag på min kära arbetskollega som fallit med cyklen :( hon var såå söt! Hon hade fått ett sår på armen, (tur att hon inte skada sig nå mer)
de blev mina två stopp, under rundan..
Tog mig 38 min :p   var jobbig luft också, kvavt :s var helt slut när jag kom hem ;) inte som när jag sprang med muppens syrra. Men nästa så död :p hehe
imorrn ska jag satas på att cykla  till jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0