Sista dagen!!

Fan såå skönt nu är jag inne på min 9 arbetsdag :p  längtar som  bara den tills den är över!!!  Sen ikväll ska jag å Mikkis på rixfm festival :D
imorrn när jag är ledig ska jag till stugan :D skulle väl vilja vara i stan, men kommer stugan har jag knappt varit i nå. Så är heller där om de e soligt å fint =)

 blev aldrig något cyklande till jobbet igår, kollade ut så såg jag mörka moln, bläää. tänkte springa när jag kom hem, men var för trött.
Så ska ta igen allt nu ist ;) hehhe



Kommentarer
Postat av: Gabriella

vad fint du skrev om din farfar där nere! och blommorna blev ju jättefina=) syns snart på jobbet!

2009-07-30 @ 09:20:44
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh jag längtar också efter lite ledighet..

2009-07-30 @ 14:26:01
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0