Vilken kväll

Igår cykla jag in till stran lite senare på dagen köpte 3 st Allevo (bra som mellan mål lr som lunch om man har en slö dag) :D  till middag åt jag grillad kyckling å pommes ;)  sen kom Sanda till mig, vi kolla lite på tv hyrde en norsk skräckfilm (rovdyr) lr nå hete den (rådjuren på svenska) , gick till rosters fika =) killen som jobbade där har jag varit på samma läger för typ 8 år sen ;) hihi kände int igen han :p  de var fan kul å se han :D  sen drog jag å Sandra  till kvantum å köpte till chips å godis=) for till Tuna när våfflan var och hade p-fest. Fick nyckeln var ute å gick med Troja for hem å såg filmen =)  äckligt värre..  fan att man plåga sig med sådan filmer :s snacka om att pulsen e hög i onödan ;)  heheh  sen bestämde ja å Sandra att vi skulle på allstars :p då vi gick förbi där så var de lång kö, gick ner mot färjan.,Men mötte killen som jag på hos fest förra helgen :D så gick vi med dom in på all stras. Sen där inne gick vi runt lite, stod mest i baren. Träffa PG å PO :D:D  helt kul ;)  sen körde jag hem min syster PO å PG å en snubbe ;) hehhe de var en rolig rod trip ;)

nu ska jag å muppen beställa min kamera :D:D  pusss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha den var rolig: "snacka om att pulsen e hög i onödan" haha=D lät som en kul helg du hade!=)

2009-07-05 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0