1 dag å 1 månad

Nyss ringde Mikkis å  fråga om vi skulle gå på stan vid 11 så de ska jag göra ;D
Träffade hennes sist i slutet av April ;)

åååååå idag är de exakt 1 dag å en månd kvar till Britney :D:D::D  fan såå ja längtar :D:D  ♥ååååååååååååå på måndag ska jag å hälsa på Palle balle (fram till torsdag) :D:D, måndag kväll ska jag hooka upp med måsen, tisdag träffa min kära kusin :D sen nån dag ska jag  träffa Hanna :D  ååå muppens syster ;) (men hon vet int om nå än heheh) ;) hihi

Ikväll ska mest troligt vi ut ;) wiiieee

ska träna idag oxå men vet int om ja ska hets träna innan jag ska träffa mikkis lr om ja ska träna senare idag ist ? =)

vad tycker ni ? :D:D

seee yaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0