För jag har tagit studenten för 4 år sen å en dag ;) hihi

I går var de en väldigt speciell dag för ett år å 4 år sen ;)

JAG TOG STUDENTEN, börja gårta när vi hade gjort vårt (efter vi sprungit ut) fattade int varför, måste nog ha varit såå jävla lycklig!! Behövde aldrig mer gå i skola, slippa allt jävla gnäll:D:D:D  men fine nog saknar jag vissa studer å vissa lärare :D
Ååååååå i dag är de exakt ett år sen å en dag sen jag klarade teori provet :D:D:D å min älskade mupp tog examen ;)

Messa till någa i går å skrev:

"Hej :D alltså de e 4 års sen exakt idag sen vi tog studenten:D helt sjukt! kramar:D"
(okej int så korekt å snyggt skrivet, men var helt upp i varv när ja kom de å att ja skulle messa till några som ja gick med)

svaren:
"Tufft;)"
"De t är helt sjukt, fan vad gamla vi är! :O nu på fredag tar dessutom lillebror min studenten. :p Usch vad jag känner mig gammal!"
" Shit vad gamla vi har blivit att det var så länge sen!! Kram"
"Hej fy fan vad tiden går fort alltså och tänk på fredag tar min lillebror studenten!vad händer annars idag då?kram"
"Hej:) oj! Hjälp vad tiden går haha!:) kramar"


Typ hela klassen ute trång å mysigt ;) hehe


En liten gruppkram :D  (ps kolla såååå långt hår jag hade) miss de ibland ;) hihi

Vi hade inget flak så vi nöjde oss med att gå runt på stan å skrika ;) hihi

Ojoj fattar int att de redan gått 4 års sen, känns som de var nyss. Och då tänkte jag säker 23 fan såå gammalt, men int känner jag mig så gammal ;) hehhee

Grattis till alla er som tar studenten  i år :D




Kommentarer
Postat av: Susanne

åh,vad långt hår du hade där.. Snyggt...

2009-06-11 @ 18:49:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Ester

Saknar gymnasiet ibland :)) våran slutproduktion var ju bäst,saknar de också!! skulle lätt göra om det för det var så kul!

2009-06-12 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0