I'm in love

Ååååååå  vet ni???? jag & pg var hos min syster. Sen har hennes granne Emma världes sötaste hundvalpar på 8 veckor? typ dom ser ut som små isbjörnsungra!!!  8 st, hur gulligt som helst!!  Höll i nån lite å var ute å lekte med dom  :D:D  är kär, skulle vilja ha en liten sötnos!!  Helt mysiga å gulliga åååå finns int ord.. I'm in love!! 

Idag annars har jag försökt att ladda upp bilder (ska framkalla dom) men när suttir i typ 3 timmar å ska ladda upp så försavnn typ alla :( *gissa vem som  var sur?? JO JAG*
har haft sådan ******s tränings värk i vaderna :/ typ svårt att gå :( hihi  var å rösta  ;) så nuvar de gjort =) hoppas bara att de vettigaste partiert vinner :D:D

Suger på politik :/ men  men..

Imorrn ska jag he alla bilderna först i en mapp på datorn, sen ladda upp dom =)  hihi


Bilden är från stugan, pippin har hittat mat, vilket jag skulle vilja ha nu ;) men int samma som pippin ;)


kramis

Kommentarer
Postat av: Karin

dom var ju huuuuuuuuuuuuur söta som helst, tänk om man fick gosa med en sån varje dag :P

2009-06-08 @ 11:36:15
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0