Över ett år sen

Ojj hehe glömde säga grattis till bloggen ;) hehe den fyllde ett år den 18 juni ;) :D joo snart e du lika gammal som mig :D ;);) 

I förrgård tänkte ja ju träna efter jobbet men då kom Hanna å Patis på att vi skulle ta taco kväll :D så cykalde hem (försökte) fort. Mötte en gammal cheerkompis ;) tog hennes nr, ska messa/ ringa henne nån dag! :D:D måste fika å snacka med henne ! Var aslänge sen vi såg sist på Dm (dvs 4 april) å där innan vettefan hur länge sen :(

Närja kom hem duscha jag snabbt, slängde mig i bilen å for i väg, vi hyrde Twillight :D  första gången jag såg den, tyckte att den kändes lite grå :s de var som ingen sol, men de som gjorde filmen såå bra var den fina kärleken :D  

körde hem Patis ;) gick å la mig å sov å dröme om nå.

Igår var jag ute å jogga / gick / sprang med Sandra blev en timme :D sen var ja med Partis å Hanna på stan, drog till gymet å körde lite ( hade knappt någon motivation) :/ så gick väl int sååå jättebra. 

Sen igår städade  jag, vi stoppa ut  våra snygga ute möbler ;)  tvättade oxå. Tänkte köra sista maskinerna i dag :p sen e de inge mer tvätt på en vecka typ :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D  men heller tvätta jag än diska.


fundera på att  köpa  nå pollen tabeller idag :/ har börja känna av lite nu :(  bläää 


ska till kätis sen idag å laga ett hål :( =)  sen ska jag vara med Mikkis :D:D wiieeee


see yaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0