Tjjoohohohohooooooo otur i turen

H-vets vad ont de gjorde :( hade gjort en sliskig smet i morse :p vispa ihop den så duktig. När jag skulle ta bort visparna från maskinen så råka jag fasna med fingrana å slå på den :( så tur hann jag att stänga av den.. *^*^^*^^*' vad ont om ja skulle råkat dra den åt fel håll ;)
Var i skolan idag, tror att de gick rätt bra ;)  cyklade till stan sen för att få pengar av Anna för brittan biljetten =) men hon fick int ut dom. Dumma bank hehe ;)
Köpte en tunnika typ på cubus. Par cykalde hem med muppen :D
for till mitt jobb, köpte nya ute möbler med våran bästa granne.  Köpte en el tandborset :D  ska bli kul att använda den ikväll :D:D:D    den var ljus grön (int lila).
Ska  skriva en sista grej t eng nu :D

de blev aldrig nå cub i dag :/ men vi satt å snacka ist =) lika kul :D

pratade banken, å deras konstig språk ;) hehhe typ avkastning lr nå trodde jag att de betydde typ att man förlora pengar. Men de vat tydligen tvärrt om :D wiiieeeee.. ska dit igen nästa tis kl 10 =)
ska nog prata pensionsparande.

(tror jag ? ) Fundera på om man ändå ska in å träna om en timme =) annars blir de imorrn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0