Träning i repris

Godmorgon :D hihi 

igår höll jag på med bliderna, datorn var nog less å stängde av sig lr nå. Blev sur, åt lunch, hängde med pg ;D  vi cykla t ams, röda korset, kh, och sist med int minst kronan =)

När  jag kom hem satte jag mig framför tv, tills muppen kom hem då gick vi å beställde pizza (gick å beställde) ;) hih man måste ju göra nå för den. hahah

Riktigt god var den alltså, prövade oxå en som ja aldrig käkat. (en arbestkompis rekomendera den).  Han var oxå där å skulle ta med sig pizza.

efter den blev jag trött råka somman, när jag vakande så kom jag på att jag skulle träna varige dag =)  hade oxå jättemkt enerig i mig när jag vaknade :D
jogga lite i uppförsbackepå bandet. (brukar få ont när jag joggar) men int idag wiiiiiiiiieeeeee körde mage, ass, bena, rygg, armarna, bröst ;)  känns lite. Men ingen träningsvärk :P hehehe


nu ska jag käka fulle :D:D  see yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0