träning + räffsning

Jisses vad länge vi sov idag, till halv tio :p haha  kollade på helex hemsida som hade body step kl 10 så drack lite vatten å drog å träna, Gick rätt bra, fick lite ont i vaden. Sen kände jag mig lite virrig oxå (säkert för att ja int åt nå innan) men tänkte att kroppen kan ta från allt som ja vräkt i mig hela månaden ;)
när ja kom hem dusch  jag, sen käka jag å gullet lunch. For till mitt jobb, köpte en dyna till farmor :D å lite annat skit :p å tanten jobbade :D  helt kul å se henne ;) hon ha blivit typ blond nu :p for till farmor, (tankade innan, fuck så dyrt de är).
Var hos farmor så sancka vi, sen köpt jag å gullet korv till henne =) var kul å gå i  byn lite ;) fick roliga flachsbacks från högsatdie tiden ;) hihih
For till stugan hos mina päron, de var int så jobbigt att köra som jag minns att de var ;) heheh  räffasde lite åt dom, fick middag kalkon å sallad. :D:D  asgott!!
Sen for jag å gullet in till stan å hyrde Wallander "hämden.".
Hoppas att den e bra :p  e helt trött i kroppen :/
åååå i natt drömde jag typ om Ola, om massa roliga saker :D:D (inget snusk)  appropå inget ;)  hehhe

see ya hoppas ni haft en nice dag å får en supertrevlig kväll :D:D  kramm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0