10 dagar VÅFFLORRRRRRRRRRRRR

Idag har jag varit med Gabby överraksade henne med en blomma å ett kort=)  :D  för att visa henne hur mkt hon betyder för mig!
Vi drällde runt på stan, jag köpte ett par gula hotisar, två linnen och tröja typ, lr vad de heter :p fan vill ha sommar så man kan anväda allt :D:D
hihi
snart ska jag å muppen se Bolt :D

Hur många är de som åt våfflor idag?? (svar alla som ser detta) :P kul att veta ;)




Bra med mkt fak :D lr fack :P hur de stavas

Mitt fula nagellack :P ska ge de Carro hon tyckte om de ;)

Vöfflor

Grädde

Hemjgord lingonsylt :D


Tänk vad snygga dom här kommer att vara på mig, å med mitt snygga ass ;) hihi


Ska dra till min tränare nu å lämman in newbody listan :D

seeyaaaaa♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0