12 dagar kvar

Nu börja de nära sig:p får int bli en softpotatis..  Tur nog att den roliga veckan är över, de är oftas då jag börja äta som ett svin.
Måste kolla igång :D:D 
Idag tog jag de lungt var ute å jogga lite (var  lite kallt) så de blev int nå länge, körde mageoch rygg å rumpa när jag kom hem =)

duscha for till jobbet :p  alltså när de int är nå folk, såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå segt tiden går alltså!!! 

När jag kom hem åt jag, tog bort mitt gammla nagellack, de blev typ guld på händerna och svart på tårna :D hihi

men  de guldiga passar jag int riktigt i, fundra på att ge bort de till någon i mitt lag =)

nu ska jag läsa lite sen sova =) 



de här skulle vara anledningen till att jag vill ha ett barn nu, så den kan ha lila på sig :D  hihi


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Taack :D

2009-03-24 @ 06:14:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0