7 dagar=EN VECKA :D

wwwwwwwwwwwwoooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooo  nu är de bara en vecka kvar tills DM :D känns helt jävla kul ju!!!
Har träning 12-15 idag=) 
appropå träna, åkte skidor igår ju, har lite ont i vänstar höften ;) men annars int alls så ont och de måste ju betyda att jag är VÄLTRÄNAD :D:D  wiieee  ganska grymt.

Idag är de oxå sol å fint :D ska sen till byn å käka hos mina präron, sen fest (nykter) :D

Håller på att plocka upp i klädkamaren=) hade ett klipp med Backstreet Boys i "mina favoriter " på datorn. Sen där efter jag kollat på de klippet så hittar jag ett gamalt upptränade med dom tror d emåste vara från 1993  INSE HUR LÄNGE SEN DE ÄR??? Känns som att de var nyss, men de är ju fan över 16 år sen!   Kläderna & allt =)  och dom var ju helt små ju :D


Kommentarer
Postat av: CATTIS BERGSJÖ

Hej Lina vännen!! :) Haha tack! Vad kul att höra (dessutom från en tjej, för hur ofta får man egentligen sådana komplimanger från tjejer?)! I helgen jobbar jag! Vad gör du själv? :)

kram!

2009-03-28 @ 10:24:59
URL: http://cattisbergsjo.blogg.se/
Postat av: rebecka

Nej blev inget let's dance för mig, har inte följt det precis haha vad skönt att åka skidor, vill också göra det! ha en fortsatt fin lördagkväll!

2009-03-28 @ 21:35:32
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0