Ikea+skopunkten+djurmagazinet+candyworld=KUL :D

Som sagt att sitta stilla är int sååååå kul. (stackars min röv) men de gick bra iaf ;) hämtade upp pastis 08.30  hihi tycker att resan upp gick segt men hem gick de snabbare iaf :p  när vi väl var framme på ikea så gick vi och lämande igen lite stuffs, sen tog vi de vi skulle köpa :p åt lunch där.  =)   när vi var vid ljusen och sådant kom två kompisar dit:D:D:D:D Gick  till kassorna sen till skopunkten, köpte ett par likadan skor som enkompis har hahah :p men dom vars åå sköna och de är såååååååååååå svårt å hitta stövlar som sitter bra vid vaderna om man har smala, tycker att alla verkar vara gjorta för som som har tjockare vader. ( jag är ju nöjd med mina) =)   och så köpte jag ett par till skor,
På djurmagazinet såg  vi typ ett par trosor för djur hahhhaha   blev helt paff när jag såg dom ;) haha  sen blev de candyworld:p  tror nog att Mats å Jens var lite less när vi var på skopunkten. Tyckte lite synd om dom;) men har dom valt att umgås med oss så har dom ;) thats it ;)

Vi skilldes  efter djurmagazinet så gick jag Gabby å Mats till candyworld o sen till bilen och hem :D men på hemvägen så hälsade vi på min farmor :D
dumpade av Pastis hon hennes mor och sen for jag å Mats hem, packade upp. Och sen for jag och träna =) (skönt efter som jag suttit stilla i en bil) hihi  åt middag efter jag tränat. Duscha och sov sen typ :p


Alltså SE BOOG & ELLIOT  ÄLSKAR 1 & 2 :D:D   de är min humor ;)



Världens söstaste pastis :D

Muppen  min :D

Sååå  vackert väder ;)

Mat

Gott te ;) ska köpa de :p sa till Mats å Gabby när vi kommer tilbaka till Sverige så ska jag köpa de, så sa Mats "vi är i sverige" hahha  happis ligger ju i sverige men int fan tänkte jag på de;)



Sötisarna :D  helt mysiga ju :D

Candyworld :D

Nå gott att suga på :D

MÅNS;)

Vasen

Bästa med stövalarna att dom ser int såå stora ut :D å dom var sköna.

Vill ha sommar!!

Två sådan svarta lådor :D och jag samlar på djuren ;) kommer int ihåg vad den rosa heter (bestämde namn på dom igår) men den blå heter Gottfrid :)

Älskar den dära lilafärgen de är på ljusen !!

Ska baka paj nån dag :p


Jaaa nya glas ;) har typ lyckas he sönder alla :/

4 handdukar och två nya talllrikar :p


Nya vinglas =)

Nu ska jag städa lite å plugga =)

puss hejj♥




Kommentarer
Postat av: angelica

oj vad mkt ni verkar ha handlat

2009-03-09 @ 20:50:36
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Therese

Snygga stövlar!

2009-03-15 @ 20:48:21
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0