Män som hatar kvinnor

Igår var jag å 3 kompisar på bio å såg "män som hatar kvinnor" tror nog att jag aldrig skulle ha sett den om int de var för att någon annan bokade biljetterna :/
fan såååå äcklig den var, vilka SVIN de finns!!!  Fan sååå rätt åt han när hon hämades på han :D
imorse var jag helt död, men de gick rätt bra på träningen :P  hängde med Fia sen å så gick vi på stan hittade en mysig tröja å en träninsg tröja ååå Brittans nya parfym :D hihi  sen for hon till mig så kollade vi igenom gamla album :P helt sjuk för då vi var på bio så var hon där oxå :D:D  haha fatta vi såg int ens varndra ;) hihi  helt fult ju :P

nu ska jag träna lite eng :D 




Visst har jag armmuskler iaf ;)


Jag vet jag ser gravid å små tjock ut :) men magen e lite svullen.


I love Britney Spears :D  hon e grym!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hmm den kanske man borde se?

2009-03-19 @ 20:30:26
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0