skola+jobb=Engelska

Idag fick jag veta  hur jag låg till med engelskan. Hade då int IG och int MVG så jag är nöjd iaf =) hihi
idag var de tre kunder som pratde engelska alltid lika kul när man får snakca :D hihi  fick ett mess av  Elin där hon undra om jag ville hänga med på boxning idag, den börja halv åtta och jag slutar kvart över sju. Så där sprck de :( helt gulligt av henne :D




De var om dom här två artiklarna som jag paratde om =) hihi ena killen hade oxå om äckelmonstert.
Gick då lättast att prata om Kerry hihi  efter som jag är mer insatt i nöje än i de andra.

Dagen mat♥
◊Frulle fullkorn hvergrynsgröt med linsfrön (lr nå)  & grovt bröd
◊Lunch maxmål
◊eftremiddags/middag smörgåstårta
◊Middag kycklinggryta

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Knarin

Jag bara pluggar å pluggar.. blir knäpp snart haha åååhh så jobbigt :P skriver en jäkla uppsats i svenskan om fördelar och nackdelar med mobiltelefoni.. har du några tips?:D

2009-03-19 @ 20:49:55
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0