Trött tröttare tröttas

Alltså de här är andra dagen som jag somnar vid 21 på kvällen =) jag å Mats  skulle ge Madagaska 2 men somna :/
vaknade halv 6 i morse hahha. Har typ nu 4 timmar på mig att göra nå vettigt innan jag ska jobba :D hihi i dag blir de bara jag å Maria :p  wiiiieeeeeeeeee
Ikväll måste jag läsa engelsksa var helt förstörd  efter 3 timmars hård träning :p  hahha   har aldrig tränat så mkt i hela mitt liv tror jag, kommer typ bli knäpp nästa vecka  kommer ju kännas helt stört att bara ha 4 timmars träning då. Mån-Ons hade vi 2 timmarsträning (per dag) och tor-fre 3 timmars träning hihi
målade naglarna röda igår. =)
Min frukost idag blev lite godis å chips men ska käka en bätter snart ;)

Fundrar på att gå ut en promenad innan jobbet =)



Haha  såå  lång jag är ;)


Tog bort de gamla lacket ;)

hahha de fina resultatet;)
 
har uppäckt att de är riktigt svårt att få de supersnyggt. Men de kanske är för att jag glor väldigt intensivt på dom :P  ?? hihihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Åh tack så mkt! :)



Vad händer idag då? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-07 @ 11:46:03
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tjusiga naglar hörru! =D ja precis, mkt begravningar, tråkigt.... men på söndag som sagt, då blir det trevligare tjohej =) är på språng idag, ska till min kusin en sväng så om du provar ringa till min mamma så kan det hända att jag e hos kusinen. men vi hörs ju imorrn =) kramar

2009-03-07 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0