Dans

Förutom att städa, har jag å Mats å våran granne tagit ut  utemöblerna =)  tog sen ut varisin sol stol låg å prata å läste afton :p
sen gick jag in, duschade cyklade in till stan, såg på Narina (dansföreställning av Luleå rykmik å balett) asbra var de..  Saknar baletten när jag såg hur duktiga dom var =)  har två kompisar som va med =) 
hade en asbra plats rad 2 stol 10  hehe
sen cykla ja hem, sminkade mig lite:p gjorde ett snabbt fotbad =) sen for jag å mats t stan. åt middag på exotic med hans päron gick hem t dom, käka glass. Kollade på Robban å Gert:p såå söta dom är!!
Ångra att jag int köpte boken  med humor i :( de verkade vara den slags humorn som ja gilla =)
såg på dom i 30 min, gick hem t mats päron å kollade när mamma å pappas plan skulle landa.
For till flygplatsen, hämta upp dom =) körde dom t byn =) fick två tröjor av dom :D 
nu ska jag ta bort sminket å tvätta fötterna (har ont i dom :( )   bädda å sova :D:D:DD:D::D:D:D:D::D
natti natti


Kommentarer
Postat av: Angelica

mysigt :D

2009-06-01 @ 02:46:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0