ett tag sen

ojoj vad jag suger på de hära.,  int min grej :p that's it!
som vanligt har jag hängt med pg har säkert varit med henne 3 timmar varige dag nu i typ två veckor ;) hihi vi har tränat, gått på stan, tränat,  storheden, varit på min farfras grav å på hennes farfars grav. drallt i skolan, missat gramatik provet.
 varit på cheerleadningen i går, fan såå skönt de var att köta gymanstik =) hihi
ska nog köra gym idag =) hihi  jag å pg gick upp å ner för ormberget idag 3 gånger =) :D:D:D 
i lördags var jag ut :D var med pastis, de blev all stars ;)  var dock väligt trött :/   träffade min gamla musiklärare :D:D  hihi



Kommentarer
Postat av: madde

polka,pekannöt och nått mermummskika in och kolla mina nya blommor

2009-05-20 @ 17:17:08
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

mm de trängs alltid på databordet med mig,kan ju missa nått spännande:)händer ikväll då?

2009-05-20 @ 17:43:08
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0