Howie!!!

♥Grattis :D fan såå gulligt han har blivit pappa!! Helt sött! Barnet måste ju vara supergulligt!! :D ♥

Idag cyklade jag första gången iår till jobbet de tog väl 35 min (cyklade int sååå fort och hade nog medvind)  hihi   riktigt skönt å kul! lyssande på ola feelgood, fick direkt flachbacks från förra sommaren ;) hhihi
sen kom muppen cyklande till jobbet (trodde aldrig att han skulle cykla dit) hiihi blev gland när muppen Mats kom♥

igår var jag med Johan å Stina vi spelade Uno å såg en film(minns int namna typ nå my friends girl friend)  typ..
Jag och PG skulle gått en promeand men var för trött, så de blir imorrn ist :D

IMORRN SLÄPPER VÄRLDENS coolaste sångerska sina konstert billjetter :D:D:  wiiieee 

Fan vad mkt folk de var igår :D helt kul ju.. Tant och jag hade lika kul som vanligt hihi:P
de var en gubbe som ville veta vad jag heter ist för att använda munen och fråga så (jag stod i kassan)  han kom och tog tag i min namn bricka (som hänger på bröstet) och sa jag skulle bara kolla vad du heter. Kändes lite äckligt och konstigt. men han var trevlig iaf och hans fru var glad,. Men blev måttligt paff när han bara kom när och tog tag i den. Va fan skulle de ha tagit på mitt bröst  skulle de int ah varit lika kul..  Men tänkte de var säkert länge sen han såg ett fast bröst =) hihihahha

Bläää  hade nationella prov i fredags de första kändes bra, men läs gick typ rövdåligt!!  Har kommit fram till att jag e kass på ord. Men förstår ändå rätt bra =)


Älskar vovven!!  Såå söt!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0