Sexdrive

Nu ska jag å muppen se på Sexdrive =)
 de gick bra att jobba  :p hann att snacka med Linnea :D:D  wiieeeee    hon e såå söt när hon jobbar :D:D
En av Tanterna åkte hem med mig =)
visa dom fina kläderna ja fyndat :D hon gav mig bra tips så jag ska slippa  ha mage efter jag fött (nog för att de e minst 12 år tills dess) men jävligt bra tips =)  hon är den minst nyttigaste du kan tänka dig ;) heheh hon smal å lång =)


ska se filmen nu seee yaaaaaa

p.s muppen har köpt en kanot :D ska bli kanon kul att leka med kanoten ;) hehehe

Kommentarer
Postat av: Pastis

Nämen, en kanot till storspoven! Se där=) Haha, "kanon kul att leka med kanoten" haha precis min humor! Haha :D Kramen på gamen

2009-05-30 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0