Vi ser de regnar, vi ser de regnat de var väl roligt :D?

Helgens vettigaste: Tränat
Helgens dummaste : Jobbat (är bra att jobba, men blir alltså såå knäpp ihuvudet av att vara där) :(
Helgens roligaste: Hängt med PG

Fredags såg vi film, kommer int ihåg vad filmen hette men den var bra :p lördagen jobba direkt voltarenan. Söndagen jobba.
Månadags prmenade med PG, storheden med PG och kvällen träna med Muppen. Men jag gick på a2 ist =)
igår var jag med Fia, fan vad kul de var :D hon var helt söt om magen =)  t veckan ska jag t byn å hälsa på henne. Vi hade  träning, kul. Körde nå nya bygg å gymnastik.  På vägen hem vikade R1 till folk, någon viknade tillbaka :p sen till en busschafför. Han såg helt  glad ut när hon vinkade :D de var roligt  ! Sen körde vi förbi hennes lilla syter hon vevade ne rrutan och skrek. Fan alltså blev helt paff hur mkt som kom från den lilla kroppen ;)

Idag trodde jag att vi hade skola, kyss mig. Klar vi int hade de. Men fick ändå en cykeltur. Har dammsugit, hängt tvätt å tvättat idag. Diskat.
Ska läsa ut bokjävlen.  Ska jobba imorrn. wiieiee KOM Å HÄLSA  PÅ  MIG!!!! SÅÅ TRÅKIGT ATT STÅ DÄRA SJÄLV!!!!
kan spela förvånad ;)  hihi

Kolla min nya fina sak som jag ska ha i bilen :D


Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Aah i see hehe..



Jodå, det har vart en lugn dag.. hos dig då?

2009-05-06 @ 19:41:41
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in =) Allt bra?

2009-05-06 @ 19:42:55
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Linda

Va roligt att du mår bättre!

2009-05-06 @ 21:44:56
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0