13 år sen :'(

♥Igår de var de 13 år sen jag såg dig i livet          
dagen efter (på kvällen? ) gick du bort :*(
minns när mamma å pappa berätta de.
Är väldigt glad att jag fick träffa dig dagen innan!
Minns lukten i rummet, just då kanske jag inte tycket om den ;) men nu när jag kan känna en liknande lukt så tänker jag på dig!
Önskar att jag kunde ha sparat just en lukten i en burk lr på en tyg bit i en bruk å ta fram i bland ♥
Minns din bergavning  pappa satt brevid mig på min högra sida (om jag minns rätt) kollade lite på han.
Har ett svagt minne när jag gick fram till kistan när vi skulle jordfästa dig!
Julen 2005 var vi alla i byn. När vi skulle käka julmiddagen så kännde jag mig nöjd å tillfredställ med att alla var samlade tillsammans (som förr när man var liten) men insåg att jag saknade någon och de var du kära farfar♥♥♥

Vila i frid !
♥                                             ♥                                                  ♥


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fint skrivet. Kram!

2009-11-16 @ 20:29:11
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0