15 dagar kvar

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!  15 dagar kvar!!!!! 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  kan int tro de e sant!  Tänk att jag kommer vara asslycklig då :D:D 

Ska nog ta vaccinet, men bara inte när :(   vill int missa baletten (å inte chherleadingen heller), å sen hörde jag att man int ska träna, å nu efter  träningenha ja int fått tillbaka min rethosta så jag tror att jag e nu helt årterställd :D  så kan börja träna mkt igen!
Åååååå vi fick veta när DM är :D:D    hoppas på att vi tar oss vidare till SM oxå !! 


Igår så lekte vi lite på träningen när jag stod på händerna så hihi drog  jag ut mina ben som på bilden å åt andra hållet :p hahhahah   hade två som stod  å höll i mig ;)  ska fan lära mig att kunna göra så själv :D mitt  mål ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

jävla vad vig du e.. skoj.. Har du kommit fram till,vad du ska ha på dig..

2009-11-19 @ 14:55:19
Postat av: iLcH

ja men klart att folk måste klanka ner på en för att man har dyslexi :P



Men gud vad kul att du skall till dm. :)

Hoppas att ni kommer med i sm. :)

2009-11-19 @ 20:50:21
URL: http://damptantdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0