FRISK = TRÄNA:D

Nu är jag typ helt frisk :D wiiiieeee  var ute och gick en skogpromis i går, idag gick jag till stan lämmna in mobilen för den vägra ladda :(
I lördags var jag bland folk (första gången på en vecka typ) :p var en snabbis på arcus hitta inget :(   sen var vi t byn å käka =)   for till Mats päron sen, kom fram till att vi skulle bojkotta farsdag och morsdag ;P
Var bjuden på fest, på lördagen hos Sandra: Ville inte smitta ner alla som var hos henne, sen när  vi for från byn var jag helt trött plus att jag fått exktremt fula utslag vid munnen:(

LÄNGTAR TILLS IMORRN! HAR BALETT!!
Ska bli sååååååååååååååååååååååååååååååååååå  skönt att få träna imorrn! Har ifs gått ner, men måste nog vara för att ja tappat mina muskler :(  blääuu 
 
nu är de bara 2dagar och 1 månad kvar så ska jag träffa Backstreet boys! :D


Hos Måsen :p  lycklig...  och tänk hur lycklig jag kommer 4dec♥




Kommentarer
Postat av: simone

sV: Haha XD Jazzbyxor och magtröja ja, hot! :D

2009-11-02 @ 15:04:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0