Jul i vårt hus/lägenhet

Imorse var jag med Ester :D  lika trevligt som vanligt !
Planner vad jag skulle laga för mat till my love! Och de blev en trerättersmiddag:D  (JAG LAGA allt själv!! hör och hämpna);p
Blev fasktiskt riktigt gott =)  bild bevis kommer imorrn :D

sen diska jag =) och försökte fixa balett skona men tog för lång tid så hade mina gammla igen ;p  dansade :D  askul!! 
Sen for jag hem och så städade vi :p  och har tagit fram julsakerna :D fast garnnen blir närmare jul :p tycker de e så mörkt å trist nu:(  nästan om i twillight fast har då inte sett en enda vampyr lr varulv :(  blääääää 

Ska duscha nu sen duscha blommorna och sova :D

Jag fick ett assnyggt halsband av han!! Så klart med en lilasten i =)

natti natt :D


Kommentarer
Postat av: Gabriella

fin bild på mollypolly! haha ja bilden var oslagbar, blicken sa allt=D åh ja, hissbilden vill jag oxå se!! fint nagellack du hade i ett inlägg där nedan; med lila å glitter!=) å grattis till 4 år, wow säger jag bara!=)

2009-11-24 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0