Julmys (9 dagar kvar) :D:D

Inge snö där ute :(  grått så nu är de lika att he in julen i huset :D
Så lite rött å färg behövs :D  (har annars lila som jag älskar)
så här kul hade jag igår ;p
Insåg att jag aldrig skulle hinna julpynta nästa veckan lr till helgen! Lika å göra de nu =) 

Torka av ljusstaken :p

Kära änglaspelet

Glitter :D

Bytte från lila till rött


Är såååå  k*t på den dära lila färgen ;)


Stryka tar sååååå lång tid :p

Lucky me!!  Å gissa hur lucky jag kommer vara om 9 dagar då??

 


Kommentarer
Postat av: Pastis

åh, vad fint med ett änglaspel! jag skulle också vilja ha ett=) hoppas du får det fint i storstaden!=) kramar!

2009-12-01 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0