HAR LYCKATS MED DE OMÖJLIGA!!

Nu är jag klar med min rensning :D  lr ska bara gå igenom lite smycken.
Idag ska jag annars tvätta å hänga och vika ;)
de regnar (jag som tänkte göra vinter på farfars grav) :(  

JAG HAR FANIMEJ lyckades med de OMÖJLIGA!!!har messat på alla 3000 gratis sms:en hade 3dagar kvar av dom ;)  har förskt de i några måander men NU LYCKADES JAG!!!
I'm proud of myself

Ska beställa nya balett skor nästa tisdag, mina e tarasiga vid tån :(  blääuu  tänkte oxå beställa nya benvärmare :p är ganska frysen av mig :(

Lite roliga saker som hände i söndags på jobbet:

En kille frågar efter en sak (minns inte namanet) jag ger han ett måttband ;) (han nöjer sig och går i väg med de) :D

Tant fråga hur länge ha du jobbat här och visar i katalogen hur den ser ut. Sen så släpper de för oss så drar fanatisn i väg ;p hahhaha
Så kommer en kund (känner han) och så jag fortsätter att skratta (försöker samla mig)  så fråga han vad jag skratta åt så förklara jag.  han fatta direkt ;) hiihi och skrattar ;p (skönt med folk med humor)
Han: kolla din bil sen
Jag:
Okej :D  syftar du på min dåliga parkering
Han
: Nej, tänkte aldrig på de
Jag
: Okej ska kolla sen

Nååwwwww kolla vad han lagt dit (blev generad) hade förväntat mig en lapp typ;P



♥gulligt va ?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gott!

2009-10-07 @ 21:33:02
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0