Puckon

Hejj! Hahah trodde att ingen besökte mig ;)  men såg att de vart in några :D wiiieee va kul!! 

Förra helgen var de in ett j*vla *u* huvd t kund! Hörde int vad gubbjävulen safågade min kollega så bestättade hon vad han sa. De här var i söndags.
Men iaf  så står de en STOR SKYLT
"LÄGG INTE STORA ELLER TUNGA VAROR PÅ BANDET"
Varan var inte stor men tung (föll men cykeln på lördagen så hadfe lite ont i axlen och ville int använda den mer än nödväning)
Så säger jag snällt/vanlig ton "jag vill inte ha den på bandet den är tung"
Puckot
" jag men jag tycker oxå att den är tung"
jag " men  ta den här på sidan så kan du gå ut med den lr ställa ner den"  tro ni att han gör de ?? Nääää
sen så stoppar han den på bandet iaf, med att den e tung så stannar den ju till där man scannar in saker. jag går därifrån till min kollega och kollar på en kartong
så hör jag han muttra nå.
Hon sa ta int åt dig, fråga vad  han sa. "ingen sercis här blaablaladaa ditt pucko"
HAN SOM SA DE HAN VAR DE!! OCH DE VAR DU!!!! 
Ibland har jag mina funderar ifall killar har kuken som hjärna! (drar inte alla över en gräns)

en kompis betätta en sak att när man säger dumma saker som de lr som jag fick höra för ett tag sen "visst  vet du om att du är ett äckligt anorexia fall också" och "du är innte nå annat än en stor ful fet egoistisk jälva idiotisk satunge" (skrive  inte ner resten)

att  de är för man är avundsjuk  och har personliga problem=)

Vill iaf tilllägga att jag är stolt över min kropp!!  Visst nog har jag fel på den som jag skulle vilja ända!
Men trivs asbra i min vikt och i längden!
Jag har hållt jämn vikt i flera år!
hittade ett gammalt papper å 98 i januari så vägde jag 41,6kg (då var jag 12 år)  nu 11 år senare väger jag 45,5 kg och hållt de sen gymansiet! har aldrig banat aldrig använt mig av piller för att hålla min vikt!





Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha, jo, det är de väl ;)

2009-10-22 @ 14:43:35
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: simone

SV Jaa, det ligger gula löv överallt, så vackert! :D

2009-10-22 @ 15:19:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: J U L I A

sv: tack!:D aa hon blev jätteglad =) kram!

2009-10-23 @ 13:07:14
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Anonym

Ta inte åt dig av alla puckon, enligt en statistisk undersökning (grundat på mina egna antaganden om saker och ting) är 90% av alla människor idioter. Lyckligtvis är du inte en av dem!

2009-10-23 @ 22:19:14
Postat av: Z A N D R A :)

Hallå där! Allt bra? :)

2009-10-24 @ 12:16:37
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Lina

tack vad gulligt av dig! är då inte förvånad att 90% är puckon!

kram

2009-11-02 @ 13:56:18
URL: http://lilalina.blogg.se/
Postat av: anna landström

hmm, ja snacka om jobbig kund. =) jag gillar inte heller jobbiga kunder..

och nä, du är inte tjock. tror inte du har anorexia heller, då äter man ju knappt. men man ska inte bry sig så mycket om vad folk säger..

föresten så kommer vi upp till ängesbyn nu på fredag till söndag. (typ 7-9nov eller nå sånt). kram annagreta

2009-11-03 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0