regn

Nu ska jag cykla in till stan och träna, tänkte gå på en a2 (tror de avr de)  :p sen köra mage  och rygg å ass efter de! (iaf mage å rygg) (skönt med regn :D  tur nog lär ja inte smälta) ;) hihi  

igår på hockyen slängde vi ut falukorv :p hahha   trodde att de inte skulle gå åt men de gjorde de ;)  riktigt kul ;D

är höjdrädd men gick  bra att kuta i trappaorna :D
Klart att Lule vann över Modo!!  wiiieeee  *grattis*  3-1 (om ja inte minns fel)  jag och 3 till gick till kvantum sen cykla jag hem och tog hem byxorna vi bruka ha (tvättar dom nu) ;)
efter ja kom hem så tog ja bilen hämta upp PG sen for vi till vårat favo häng (flygplatsen och hämta upp måsen)
hyrde film på staiol och köpte lite godis å dricka =)  körde hem till måsen käka lite såg filmen och flumma! Fan skatta så jag grät ;)  hihi  kul när man får göra de! PG å Måsen kan göra mig glada (bevis från i går kommer sen) :D

nää fan nu ska ja byta om å träna :D 

ååå  glömde skriva att igår träffade jag han som gav mig chokladasken så fick chans att tacka han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0